Fra Retromarked Haugesund

Igår så hadde jeg en liten stand på Retromarked i Haugesund, arrangerte som et samarbeidsprosjekt mellom Kirkens Bymisjon, Haugesund Sentrum og mm.

Det var superknallkjekt og selv om jeg hadde rigget meg til med bord og stoler fikk jeg ikke ta kaffepratene med utstillings-partner Lappesola som hadde laget noen fantastisk vesker til anledning.

Te-bokser i alle farger og fasonger ser ut til å være like populær som de var på ifjors Julemarked og hage ting gikk til å piffe opp hytter og terrassene rundt omkring på Haugalandet.

Det var så kjekt å se at det var så mange som var interessert i gjenbruk og jeg håper at dette er ikke bare en trend men en nye og mer miljøvennlig måte vi har tenkte å leve på.

Fortsetter vi som dette, så kan det være grunnlag for de flotte loppemarkeder jeg har blitt så vant med i Tyskland, Nederland og Frankrike. Kanskje Norge er klar for å herme etter resten av Europa?

