Julemarked Haugesund 2011

Brocante a la Tante Pus åpnet sine dører for utsalg på Julemarked i Haugesund i år og det gikk kjempe bra. Vi blir utsolgt for sink og emalerte ting og tang men ingen fare, det er mer der jeg fant disse!

Så kjekt at noen setter pris på skattene jeg har funnet i Tyskland, Frankrike, Italia og Nederland og mer skal det bli! Følg med på bloggen, jeg legger ut bilder fortløpende så kan du sende en mail til  wifeincaptivity@thescandinavian.com om du ønsker at jeg setter noe til sides for deg.

Hilsen

Tante Pus

Jeg har inkludert tidligere lopper relaterte bloggpost fra min andre blogg wifeincaptivity.com – der skriver jeg en reisedagbok på engelsk. Importerte innlegg har jeg ikke oversatt så du få slenge deg på google translate om du har lyst å lese og ikke bare se på bildene. Alle nye innlegg skal være på Minneapolis-norsk.

Denne bloggen er kun for samling av loppefunn, skattejakt forslag og inspirasjon.

